update:
Het gaat hier vrij snel met de bouw van de new york, ben voornamelijk bezig om verschillende kleine onderdelen te maken.
Verder houdt ik me bezig met het weghalen van details die door revell zijn geplaatst en niet op de juiste plek zitten ed.
In afwachting van m'n schroefassen werk ik dus voornamelijk aan het uiterlijk van het bootje:
Als eerste de schoorstenen, deze heb ik op dezelfde manier als bij de waker gemaakt. Dus nieuw schoorsteenpijpje erop gezet, en luiken gemonteerd voor de ventilatie roosters.
Omdat de smitwijs stikkers bij dit model niet op z'n plaats zijn heb ik de verhoging waar dat logo zou moeten komen weg geschuurd.
Omdat ik nu toch 2 smit vlaggen had, heb ik het logo van de vlag op de schoorsteen geplaatst. Het is zelfs exact dezelfde kleur als m'n verfje

.
Sommige mensen hebben mij misschien al steen en been horen klagen over de verhoging waar het magnetisch kompas op is geplaatst. Daar moest iets aan gedaan worden, dus weggedremeld en geplamuurd.
Voor de nieuwe opstelling heb ik vooral messing draad en rest plastic gebruikt van de overgebleven onderdelen van de waker.
Koste wat moeite, heb verscheidene keren op de grond gezeten om onderdelen die gevallen waren terug te zoeken

. Maargoed dan heb je ook wat.
Hoe is het trouwens met de andere houston modellen gesteld?
Gr robin