Scheepshoorn
Vriend van modelbouwforum.nl
De eerste beplanking is afgerond, alle planken zitten erop en de ruimte onder het bovenste kanonnendek is hiermee afgesloten. Uiteindelijk moet ik constateren dat dit onderdeel van het project me niet tegen gevallen is. Het ging weliswaar langzaam door de droogtijd tussendoor, maar gaandeweg bleek het toch mogelijk om bak- en stuurboord gelijktijdig aan te pakken.
Ondanks de vele (meet)voorbereidingen bleek het na elke serie van 4 planken toch nodig om opnieuw te meten en te herberekenen, om uiteindelijk het natuurlijke verloop in de planken te kunnen handhaven. Hoewel dit niet overal helemaal is gelukt, ben ik tevreden met het resultaat. En dat telt immers. Het grote schuren kan nu gaan beginnen.
Ondanks de vele (meet)voorbereidingen bleek het na elke serie van 4 planken toch nodig om opnieuw te meten en te herberekenen, om uiteindelijk het natuurlijke verloop in de planken te kunnen handhaven. Hoewel dit niet overal helemaal is gelukt, ben ik tevreden met het resultaat. En dat telt immers. Het grote schuren kan nu gaan beginnen.