Als eerste, proficiat met je aankoop !
1. Lipo packs, ik ga er ff vanuit dat je hardcase wilt rijden? Dat is geen must maar velen, waaronder ikzelf hebben dat liever, stukje veiligheid.
Bij Hobbycity kom je dan uit bij de 5000/5200mAh 30c/40c Turnigy's, die passen er lekker strak in. De Zippy 30c is GEEN optie, die levert het vermogen niet. Er is eventueel ook een 4S pack, maar die is maar 4500mAh. Ik rij met de 5200mAh 30c, op voorraad in duitsland, dus lekker snel in huis !
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 5200mAh 2S 30C Hard-Case Car Lipo Pack (DE Warehouse)
2. Servo die er standaard op zit is niet echt slecht, maar geweldig is ook anders. Ik heb er na een paar keer rijden de DS1015 opgezet, nooit geen spijt van gehad ;-)
Dingen die je nog zou kunnen doen :
- Skidplates, wat extra bescherming voor je chassis is wel erg fijn.
- Alu servo arm, of aanpassen servo arm van je DS1015. Standaard gaat vrij snel defect.
- Vervang minstens de olie in je middendiff, daar zit vanuit fabriek 100k in, staat genoeg over in topic, de meeste vervangen met ~10k
- Vervang pinion door 17 of 18T als je op 4S rijdt, trekkracht blijft zo goed als gelijk, maar veel hogere top, motor en ESC blijven koel met die vertanding.
- Schokbrekers achter, kan door de optie kit (langere schoks en hogere brug) of je kunt 'mijn' mod proberen, door alleen langere ball ends te gebruiken.
- Plaatsing van droopschroeven, zorgt ervoor dat de ophanging niet tegen het chassis loopt, maar tegen de schroeven. Uiteraard krijg je dan ook meteen de mogelijkheid van instellen droop. Zeker met lange shoks of langere ball ends welkom.
- Mudflaps, ter bescherming van de aandrijflijn aan de achterkant.
Als me nog wat te binnen valt hoor je het nog wel
*edit* Ik zie in de tijd dat ik aan het denken/typen was al drie reactie's