De stelschroeven gebruik je gewoon om de rijhoogte in te stellen.
Dit hangt af van je circuit maar ligt tussen de 25-30mm ongeveer...
Door je schocks schuin te zetten ga je een heel andere demping/veer karakter krijgen, hierdoor ga je een zachtere demping in het begin krijgen en naarmate hij gaat inveren wordt hij zwaarder. Bij rechtere shocks ga je een hardere demping maken en gaat je auto moeilijker/heviger te rijden zijn.
Wil je bij jumpen/meer oneffen ondergrond meer contact moet je gewoon meer droop geven. hierdoor gaan de armen automatisch meer omlaag.
De Vorza heeft het nadeel dat je achteraan niet genoeg veerweg hebt met de korte dempers, de HB tower/shocks zijn hier een heel goede oplossing voor!
Dit hangt af van je circuit maar ligt tussen de 25-30mm ongeveer...
Door je schocks schuin te zetten ga je een heel andere demping/veer karakter krijgen, hierdoor ga je een zachtere demping in het begin krijgen en naarmate hij gaat inveren wordt hij zwaarder. Bij rechtere shocks ga je een hardere demping maken en gaat je auto moeilijker/heviger te rijden zijn.
Wil je bij jumpen/meer oneffen ondergrond meer contact moet je gewoon meer droop geven. hierdoor gaan de armen automatisch meer omlaag.
De Vorza heeft het nadeel dat je achteraan niet genoeg veerweg hebt met de korte dempers, de HB tower/shocks zijn hier een heel goede oplossing voor!