PAKJES-AVOND.... is altijd leuk
Jammer genoeg zit niet alles erin, het bedrijf was het al vergeten te versturen, dat hebben ze pas gisteren gedaan , maar ik zag op de "track en trace" dat er nog een pakket zit aan te komen , hopelijk is dat er morgen....
Ik kan in iedergeval vooruit.
Omdat de bestelling er maandag nog niet was , heb ik maar meteen het brandstof filter vervangen en ook de brandstofslangen ( ... ik verdacht een lek) .... maar uiteraard kreeg ik hem niet meer aan de praat. Geprobeerd te ontluchten , maar helaas. Op internet gezocht en daar vond ik de tip "remmen reiniger".... Ja hallo wat een wondermiddel ... nog geen 10 seconden en hij loopt weer als een naaimachine
Anyway.... begonnen met de hydraulische leidingen op de giek te leggen en de Hydraulische cilinder geplaatst:
Maar nu heb ik een vraagje, ik heb heel veel reduceer koppelingen moeten kopen, maar ik zie dat ze geen rubbertje ofzo hebben.
Ik kan me niet voorstellen dat ik die er zo in kan draaien.... wat is de bedoeling , kan ik vlas met vet gebruiken? of moet er zo'n koper ringetje tussen of....? Als het niet veel uitmaakt dan wordt het vlas , want dat heb ik hier thuis liggen.
@ Dirk , een paar posts geleden zei je dat je niets van de HR-70 kon vinden ... dat kan kloppen , ik heb me vergist , het is een HR-30
Groeten,
Cor