Ik heb zaterdag zonder governor gevlogen met een Vcurve, en vanmiddag met governor.
Dat is echt een wereld van verschil!![]()
Dat werkt best goed, he?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb zaterdag zonder governor gevlogen met een Vcurve, en vanmiddag met governor.
Dat is echt een wereld van verschil!![]()
Dat gebeurt nu ook, door de hold eraf te zetten activeer ik de governor.tip.
schakel de waarde van de gov op de idle knop.
dan kun je per vliegmode van toerental wisselen
Dus hold eraf is Governor actief, vervolgens hold erop gaat ook de governor uit.
de rpm's kan je simpelweg aanpassen op de GV 1 zelf.
Dat is de "servo-uitslag" van dat betreffende kanaal. Vermoedelijk staat die standaard op -100/+100.Verder ben ik niet bekend met ATV waardes @brutus?
De kleur van de kooi (dat dingetje wat OM de kogels heen zit) is niet doorslaggevend.... de bruine aanslag op de lagerschaal zou aangekoekte olie kunnen zijn.Ik heb de backplate eraf, volgens mij mag deze lager ook vervangen worden?
Ja zekere voor het onzekere gaat deze eruit...Die lager ziet er wel best bruin uit, maar of het aangekoekte spul is, of roest kan ik niet zo goed zien.
Van wat ik tot nu toe begrepen heb is de lager er niet zomaar eruit te trekken, maar daar zullen de nitro wizards hier op het forum wel goede methoden bij hebben.
En inderdaad, zodra je de hold erop zet en vervolgens er weer af dan is hij erg vlot weer op toeren. Vergelijkbaar met een Bailout op een elektro heli (dus zonder soft-start)
Oke dus als ik het goed begrijp verander je eigenlijk de "endpoints" van de Throttle kanaal per vlieg-modus?
Klopt.... Eerst de cylinderbus er uit (moet je vermoedelijk óók warmte voor gebruiken), daarna de zuiger er uit, dan de krukas er uit,Ik hoorde dat je het blokje in de oven kan leggen waarna je de lager er zo uit tikt