Mooie setup hoor Mario.
Microbeast is nog even een vraagteken maar ziet er goed uit.
Servo's zijn goed volgens mij en niet duur, ik verkies zelf wel metalgears op de swash i.v.m. gooi en smijt heli voornemens

.
Scorpion is prima, maar wel een beetje hoger toerental in vergelijk met de MSH motor en in verbruik niet zuiniger.
Ik vlieg zelf nog altijd met de "hete" standaard Motor (geweldig ding)
Over Phoenix Ice lopen de meningen uiteen...heb er pas een op 12S zien afbranden, maar dat zegt ook niet alles natuurlijk.
Vind YGE en Kontronik het mooiste (wel een beetje duur helaas).
Heb zelf geen ervaring met de Radix bladen en vlieg met de standaard SAB bladen die gewoon erg goed zijn, maar die Radix bladen zullen zeer waarschijnlijk ook erg goed zijn.
Op het gebied van tailblades zou ik voor de wat stijvere MSH carbon gevulde blaadjes gaan.
Ik vlieg zelf met de plastic MSH blaadjes (slappe versie) maar zag van het weekend op de club dat de stops met die hardere blaadjes veel mooier en direct zijn, dus ga ik daar ook op over.
De pinion..
Ik vlieg zelf nog met een 15T (op 6S) en dat is prima i.c.m. met een interne governor (kontronik).
Ga je 90-100% vlak vliegen zonder governor zou ik naar 14T stappen.
De Protos vliegt bij mij het lekkerst tussen de 2700-2900 toeren.
Eronder is hij vrij traag op de cyclic en erboven is hij balistisch (a la rigid maar dan in het klein).