Ik hoop dat Hangar je niet het vel over de oren heeft gehaald. D90 is nogal overkill op de rols, had je zeker 25 euro kunnen besparen. Waar woon je precies? Ik ben dagelijks in Kampen namelijk, help je graag even 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan inderdaasd behoorlijk met fptjes vliegen. Mode 2 inderdaad, het enige is is dat richting bij mij op links zit en op recht mijn link/rechts beweging, maar dat leer je zo denk ik. Kun je met Realflight (demo al een keer gehad) ook gebruik maken van je eigen zender? dan hoef ik die er niet bij te bestellen en dat scheelt weer geld.Ja, en jazowel FMS als de EZ* zijn supermakkelijk. FMS is een leuke "eerste proefles" als je denkt dat RC misschien wel wat voor je is, daarna wil je toch wat meer natuurgetrouws zoals G4/4.5/5, Realflight etc.
En ja de easystar is een eenvoudig toestel om mee te leren vliegen, zelfs als je geen hulp hebt. Extreme stuurbewegingen worden door de relatief kleine stuurvlakken milder gemaakt.
Als je heli kunt vliegen (mode 2 neem ik aan?) is fixed wing een makkie, vooral met bovendekkers. Zet gewoon hoogte en richting op de rechter knuppel net als je nu gewend bent (denk ik), gas op links en voor je het weet ben je aan wat spannenders toe![]()
De propellor moet zo draaien dat hij naar achteren "blaast". Kwestie van even checken voor je de boel inbouwtHeb je de originele motor erin of een brushless, en wat voor prop gebruik je? De meeste draaien (van achteren gezien) met de klok mee.
Ik heb wel het standaard motertje met idem prop.
De bollekant richting neus en de kant met de tekst richting staart. Gaat ie zo?