Mede-duikboters,
ik ga hier even de balans opmaken:
De volgende lieden hebben zich als 'potentieel lid' aangemeld (in geen enkele logische volgorde):
Gertjan (Nijsingj)
Rob van den Berg
Lex Verkuijl
Raf Janssens (Raf)
Mark (via Raf)
Erik (via Raf)
Joris (ook al via Raf)
Wiljan Bakers (U-Kater)
Ronald van Aalst (raalst)
Fred Huijgens (vir niks ni bang ni boot)
Douglas v.d. Heuvel
Danny van Dijk
Halmar
Hein Kinds (U206hk -via email-)
Mart Deelder (Deelder -via email-)
Mathijs de Jong (in ieder geval als Combat Search en Rescue!)
Erik Jan Koeze (Koeze)
Jos Toonen (toneburst)
Als ik iemand heb gemist dan excuses (en geef dat aan a.u.b.)!
De 'regelaars' die specifiek hebben aangegeven zich voor de club te willen inzetten:
Lex
U-kater
raalst
toneburst
U206HK
In totaal dus 14 gegadigden. Dat lijkt niet veel, maar het is een stuk duikboters dan we hadden toen dit deel van het modelbouwforum in augustus 2003 los ging...
De opties v.w.b. de vereniging:
1)het wordt formeel eens 'zelfstandige club': dat brengt wat juridische haken en ogen met zich mee (statuten, huishoudelijk regelement, inschrijven KvK -kost effe wat-, formeel bestuur en 'verplichte nummers' als ALV...en contributie!!
2) 'afdeling' van b.v. Sonar of Subcommittee...(dus ook contributie maar weinig werk...)
3) zoiets als
http://www.micromagic.nl/ (tip van LaurenZ

)
dus een 'entiteit' die wel bestaat, zaken organiseert maar verder niet 'formeel' als club aanwezig is (alle leden zijn dus voor zichzelf verantwoordelijk en hebben een 'gentelemens agreement' over wat ze doen (wel een website en geldschieter nodig).
4) we promoten nog wat door en wachten op nieuwe reacties (moeten we natuurlij allemaal onze mede-duikboters wakker schudden).
5) we doen datgene wat we tot dusver deden: alleen modelbouwforum (mijn idee: dat blijven we natuurlijk sowieso doen!!!!)
6) niets doen: duikboters zijn individualisten...(lijkt mij erg vervelend!)
Wie schiet?
Blub,
Jos