Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Anko,Voor gaten vanaf groter als n frees, gebruik ik altijd helical boring. Geeft mooie gaten met een gladde afwerking. Dus idd met een 4mm frees.
Het clublid met frees heeft aanzienlijk minder tijd dan ik: eigen bedrijf, lange dagen en dan nog eens de administratie. Ik overleg wel over het eea. met hem. Aan de andere kant, hij heeft ook nog geen bergen ervaring. Geen technische opleiding in die richting of zo.Ik zou je clublid de dxf files aanleveren en hem de gcode laten maken. Hij weet wat de machine kan en goed doet. Bovendien ziet ie slecht waar het nulpunt ligt.
Tja, in theorie heb je gelijk. Ware het niet dat het Trespa mij niets heeft gekost. Op het werk van een andere kennis hadden ze een grote opdracht waarbij Trespa werd verwerkt. Ik heb daarvan een partij uit de afvalcontainer mogen redden. 16 en 12 mm dik. Ruim voldoende om mijn machientje 2x uit te krijgen.Waarom trespa ipv alu.... Tis haast net zo duur...
Timo,Dirk,
Een kokerprofiel is stijver dan een T of een H profiel.
Timo