Nine eagle pro v1

nope in backstore en geen tijd om te wachten :p.

Bij Hobby King had ik 2 extra besteld van 135 specifiek voor buiten omdat hij dan feller vliegt. Moet je met de 150 geen aanpassingen doen?
Ik vraagmij af of deze passen en ben ik dan ook erg nieuwschierig naar je ervaringen hiermee;)

Had van de Hobby King ook de oem's lipo's die niet onder doen van de de echte lipo's

Laatst bewerkt:
Het eerste pakketje is binnen. Canopy, swashplate, shift, rotorblades.
Nu de rest van de paketjes voor de beide Pro's:D

Zou vandaag de rest van de onderdelen voor de Pro binnenkomen?
Ohja, komt van HK. Kan nog wel een maand duren:(
Wil de Pro zo graag weer eens vliegen:D

@Thijs031, Ik had eerder al eens lipo's besteld bij de HK en deze beetje bijgevijld. Was kleine moeite en vliegen goed. Ik heb twee extra besteld met een hogere waarde voor buiten mee te vliegen, zelfde formaat enkel beetje bijvijlen.

Inderdaad een paar hoekjes en randjes en voila hij past.
Net nog even naar de traceercode gekeken. Pakketje is nu in Rotterdam.
Ik hoop niet dat dit 1 pakketje is maar wel 3.
Morgenavond inelkaar bouwen en weer eens met de Pro door de straten scheuren....... oeps, gekalmeerd en met beleid vliegen.:D

Ik heb hier ooit een filmpje voorbij zien gaan over de Pro waar je in kon stappen. Was mooi bewerkt.
Ik weet zo niet meer waar. Anders zoek ik het filmpje nog wel even op, echt te gek gedaan.

Uiteraard is er een pakket langsgebracht en juist op h moment dat wij er niet waren en hiervoor getekend moet worden.
In iedergeval heeft mijn zoon vanmiddag een fantastisch kinderfeest gegeven en wordt hij morggen alweer 7 jaar. Wat gaat de tijd snel.

Morgen na 13 uur kan ik het pakketje ophalen bij het postkantoor.
Hoop da tik dan even de gelegenheid heb om de beide Pro's weer in elkaar te zetten.

Alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.
Ik denk dat je buurman het pakket in ontvangst genomen heeft, want volgens mij leest hij hier op het forum mee ;)

Dank je.
Pakket moet ondertekent worden, alhoewel hij een collega is van de bezorger:rolleyes:
Moet maar eens een gesprekje met de buurman aangaan.

Verder lees ik de fantastische verhalen omtrent de mcpx, is niet goed.
Wellicht moet ik deze aan mijn zoon als cadeau doen misschien heb ik..... hij daar ook nog iets aan:D

Tja, ik zit er toch ook weer over na te denken, de MCPx dan. Ik zag de prijs vanmiddag in die RC shop in Ashford en het begon toch weer te kriebelen.

Ik wil gewoon zo snel mogelijk een CP heli hebben en als ik daar dan ook nog dagelijks indoor mee kan oefenen, dat is precies wat ik zoek. Een 450 komt er zeker maar nogmaals, als het regent ga je daar niet buiten mee vliegen. Trouwens geen enkel RC voertuig gaat bij mij naar buiten als het regent of stormt.

Hoe graag ik ook outdoor wil vliegen.

Een rc duikboot kan je gewoon mee naar buiten hoor als het regent ;)

Ik ben ieder geval heel blij met mCPX maar dat ben ik ook met de Solo PRo.

Een heli voor elk moment, nietwaar? Voor wat relaxed rondvliegen is de SP een fijne heli. Met bijv. een mCP X kun je meer, maar het kost ook meer inspanning.

Klopt helemaal, als ik uit mijn werk kom en het weer is goed pak ik de Solo om even in de binnentuin rond te fladderen...... effe lekker ontspannen zeg maar.
De mCPX is voor op de momenten om lekker intensief te fladderen.

Back