PAF STING EVO

Gisteren en vandaag de hoogte pendel roeren gemonteerd, Heb aan de onderkant de bouw ondersteuning op de ribben laten zitten om de boel goed te kunnen uitlijnen op tafel.
Als de tafel recht is moet het kloppen :) IMG_1347.jpg IMG_1350.jpg IMG_1351.jpg IMG_1352.jpg IMG_1353.jpg IMG_1354.jpg

denk dat die Byron Mig van mij dan aardig in de buurt komt.....

Lekker bezig :thumbsup:

Stuurstangen van 4mm koolstofbuis. Deze zijn gaan op ongeveer het midden van de stootstang door een spantje van triplex met gaten van 6mm. Hebben ze wat spelling echter kunnen ze niet te ver doorbuigen.

Yes ben begonnen Alles uit de STING past er gewoon Das mooi! Komt wel een grotere tank in Is Berto mee bezig!!:thumbsup:
Heb ook de vleugels inmiddels aan een kant al ingedekt
IMG_1345.jpg IMG_1346.jpg IMG_1347.jpg IMG_1348.jpg IMG_1350.jpg IMG_1351.jpg IMG_1352.jpg IMG_1355.jpg IMG_1451.jpg IMG_1455.jpg

Misschien tip van de week ;)

Misschien eerste spanlak aanbrengen op het verse hout of met een bankpas G4 dun aanbrengen op het glas.. Dan trekt G4 niet zo in het hout.
Nadat de eerste laag droog is een volgende laag aanbrengen.

Ok goeie tip Had ik ook nog twijfels over .

Sommigen adviseren om juist niet te met poriënvuller of spanlak voor te strijken omdat je dan minder sterke verbinding krijgt tussen glas en hout.
Nadeel is dat het iets zwaarder wordt en je moet heel zuinig impregneren.

Zijn hier meer ervaringen mee horen wij het graag ?!

Op grote butsen, deuken en beschadigingen na heb ik voor het glassen nog nooit het hout voorbehandeld.
Glaslaag met de bankpas methode en na droging nog een laagje.

Back