IK heb een scharnier open gemaakt, en ze zijn niet versleten. Het lijkt erop dat de pen door het scharnier te dun is voor het gaatje wat in het scharnier zit. Als ik de scharnieren zo moet vervangen dan betekend het vet sloopwerk
Mgoed, in de orginele constructie zit de stekkerverbinding naar de vleugels toe vastgelijmd in zowel vleugelrib als de romp. Dat lijkt met niet ok. Als er toch beweging komt op de verbinding romp/vleugel dan komt deze beweging direct op de pennetjes van de stekkers.
Ook heb ik de tape van de stekkers gehaald, en dan zie je dat een paar van de solderingen los zit..tand des tijds....dus alle contacten opnieuw gesoldeerd en nieuwe krimpkous er overheen.
Ik haal de stekkers dus aan de rompzijde los van de romp. Je kan er met opbouwen op het veld makkelijk bij, dus die prikken we er met de hand in. Ze klemmen goed, dus ze zullen er niet uitvallen tijdens vliegen.
Nieuwe servo's voor de klepjes, werkt leuk.
Ik kom er ook achter dat ik niet eens een ontvanger heb voor deze kist, de 6210 met sateliet die ik tot nu toe gebruikt heb heeft maar 1 extra kanaal over (met gescheiden aileron aansturing) Dat wordt het te koop draadje maar eens in de gaten houden voor een AR8000
Ik kom er ook achter dat ik de ronde afdekkapjes voor de servosruimtes in de vleugel zo goed heb opgeborgen dat ik ze niet meer kan vinden....argh