Dank voor de lovende woorden Ron

, maar je hebt gelijk op deze manier raak je inderdaad gemotiveerd en geinspireerd daar heb je veel meer aan dan elkaar voor rotte vis uit maken zoals de laatste tijd hier op het forum aan de gang is ( en dan met name in het scheepsmodelbouw gedeelte en zal het topic niet met name noemen maar ik denk dat dat voor de insiders wel duidelijk is

).
Daardoor krijg je steeds meer een afkeer van het forum want het gaat nergens meer over, zodat steeds meer goede bouwers afhaken wat dan ten koste gaat van.... Wat sommige individueen bezielt om bepaalde uitspraken te doen en zo iemand proberen af te afschilderen als een ...... gaat alle fatsoensnormen te buiten.
Maar zoals uit studie is gebleken blijkt in puberbreinen nog niet alle neuro verbindingen volgroeit te zijn tussen hersendelen, waarbij er wel een uitspraak wordt gedaan maar ze niet kunnen overzien wat daar de consequentie's van zijn

.
Maargoed ik dwaal af

gelukkig in mijn eigen draadje
Ron ik ben druk bezig om ze weer water dicht te krijgen want we komen zeker een keertje varen

en wat de kraan betreft och je wilt een gelijkende kraan of niet daar moet je wat tijd aan besteden

@ Sjoerd
en lijkt de deksel van de stuurmachine ergens op
Overigens is ze niet helemaal als op de Krimpen maar daarvoor is het ook de Kinderdijk

Die wijkt toch weer af t.o.v andere K-schepen.
Gr Martin