G
Guest
Guest
Hoi Raf, als ik goed tel gebruik je 30 tot 38 accu's!!!!!!
Wat ben je van plan?
Ga je een jaar continu varen?
Ik heb veel duikboten gezien maar zoiets nog nooit met zo veel cellen.
De boten in Keulen, Neurenberg en die uit Bremen hebben zoveel cellen niet.
Maar hebben wel veel functie's.
Die werken met perslucht dus hebben compressors aan boord, pericopen en radars draaien schieten torpedo's af maar hebben niet zoveel cellen.
In een boot heb ik 10 cellen en in de ander 12 stuks van 3 amp. en vaar daar al jaren mee. en ik kan zeker 1,5 tot 2 uur varen per boot bij hoge snelheid.
En als ik hoor wat voor kabels allemaal naar buiten gaan in de 21.
Het lijkt er op dat de mensen tegen elkaar op aan het bieden zijn.
En als ik zie op de foto's wat voor kabel gebruikt wordt voor de stuur stangen dan zie ik toch veel problemen komen.
Of de boten komen niet dieper dan 10 cm, bowden kabels voor vliegtuigen gebruik je toch niet in een onderzeeër?
En stroomkabels buiten de romp is en blijft moeilijk in een duikboot.
Ga een kijken op een duikboot treffen of kijk op internet of bij Sonar wat de mensen gebruiken en wat er te krijgen is.
Dit loopt anders uit op een grote ramp en daar is het spul toch te duur voor.
Hein
ps, bij BMWW moeten 75.000 auto's terug naar de garage.
Wat ben je van plan?
Ga je een jaar continu varen?
Ik heb veel duikboten gezien maar zoiets nog nooit met zo veel cellen.
De boten in Keulen, Neurenberg en die uit Bremen hebben zoveel cellen niet.
Maar hebben wel veel functie's.
Die werken met perslucht dus hebben compressors aan boord, pericopen en radars draaien schieten torpedo's af maar hebben niet zoveel cellen.
In een boot heb ik 10 cellen en in de ander 12 stuks van 3 amp. en vaar daar al jaren mee. en ik kan zeker 1,5 tot 2 uur varen per boot bij hoge snelheid.
En als ik hoor wat voor kabels allemaal naar buiten gaan in de 21.
Het lijkt er op dat de mensen tegen elkaar op aan het bieden zijn.
En als ik zie op de foto's wat voor kabel gebruikt wordt voor de stuur stangen dan zie ik toch veel problemen komen.
Of de boten komen niet dieper dan 10 cm, bowden kabels voor vliegtuigen gebruik je toch niet in een onderzeeër?
En stroomkabels buiten de romp is en blijft moeilijk in een duikboot.
Ga een kijken op een duikboot treffen of kijk op internet of bij Sonar wat de mensen gebruiken en wat er te krijgen is.
Dit loopt anders uit op een grote ramp en daar is het spul toch te duur voor.
Hein
ps, bij BMWW moeten 75.000 auto's terug naar de garage.