Hier nog enkele foto's ervan :

Uploaded with ImageShack.us

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb een vraag wat is een pendel systeem ,sorry dat ik het vraag maar ik heb in het normale leven niks met trucks te maken vandaar,
gr randy
Hoi Randy en Robin, een pendelas is een ophanging van een tandemstel, 2 aangedreven assen, die er voor zorgt dat de assen ook bij ongelijk terrein goed bodemcontact houden. Ook wordt de last over de 2 assen verdeeld.
Ik zal eens kijken of ik nog een paar mooie plaatjes kan vinden.
Groeten uit Helmond, Sander
is al terug in orde met Stef , dus dit is al bijgelegd , met die Duitser nog niet .
ook de andere problemen zijn zo goed als achter de rug .
we kunnen nu gewoon verder gaan met de modelbouw daar dit de bedoeling wel zal zijn .
mvg,
Steve .
is al terug in orde met Stef , dus dit is al bijgelegd
ook de andere problemen zijn zo goed als achter de rug .
we kunnen nu gewoon verder gaan met de modelbouw daar dit de bedoeling wel zal zijn .
mvg,
Steve .
Hallo ;
Ik weet eigenlijk zelf niet hoe het in elkaar zit .
Alleen heeht mijn model 3 aangedreven stuurassen en 2 aangedreven achterassen .
Voor mijn part is dit dan een 10x10 model .
Voor de rest weet ik het zelf niet , dit mogen jullie beslissen wat het juiste hiertoe is .
Of deze in werkelijkheid bestaat weet ik niet .
Was eerder bedoelt als een 5 asser met 1 niet aangedreven achterste stuuras en deze ook liftend te maken .
Had per ongeluk 3 aangedreven stuurassen besteld dus is deze laatste ook aangedreven gestuurd gebleven en dus niet liftend .
Deze assen blijven nu hoe ze zijn en ga verder met de steunpoten en de laadkraan zelf .
Mvg,
Steve .
hallo steve,ik vraag me af wie er aan het bouwen is,alles moet uitgelegd worden door mensen op het forum.waarom begin jij aan een experiment waarvan je totaal geen verstand schijnt te hebben.Dan schrijf je ook dat het geen je bouwt nooit ergens te zien zal zijn,waarom dan al deze sores.Hallo Steve,
Ik heb het jou toch uitgelegd in een P.B.tje wat voor combinatie je hebt.
Ik dacht dat je het nu wel begreep wat voor combinatie het was, maar niet dus, jammer !