Alles hangt af van je instellingen; als je de roll-out juist berekent zal hij bij snelheden tot het punt waar de banden beginnen uitzetten perfect meten, voor hogere snelheden moet je het uitzetten van de banden meerekenen. Het hoogste dat de spektrum bij mij heeft weergeven tot nu toe is 128km/u en dat was op een strand in frankrijk met 60km/u wind in de rug en ik denk dat het ongeveer 110km/u moet geweest zijn... (ook aan de banden te zien)
Ik kan je trouwens zeggen dat de dx3s meting met juiste instellingen maar een paar km/u afwijkt van een gps!
Als je echt een juiste meting wilt hebben voor je topsnelheid steek je een gps in je auto en pas je de instellingen van de dx3s aan tot ze hetzelfde zijn. In dit geval zijn de lagere snelheden natuurlijk wat lager dan aangegeven.
Met een jompie lompe E-Maxx 110 gaan? Nah...

Pak een GPS/radargun, dan weet je het, geen zender die meet dmv een sensortje aan de spur (of waar het dan ook zit)