Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De foto is inderdaad niet perfect, de flitser geeft het schaduw effect. Mijn appartementje is wat dat betreft niet erg fotogeniekPrachtig schip! Mooi gedaan.
Nu nog een foto zonder luxaflex en schaduw van tuigage. Dan wordt het geheel veel overzichtelijker.
Constant
Beste Piet,
Vandaag het hele bouwverslag doorgelezen. Dat was al een klus. Geweldig hoe jij alles hebt gemaakt maar ook vooral hebt toegelicht. Ik bouw nu nog aan de Groene Draeck (iets heel anders) maar ik ga zeker ook met de Sovereign beginnen. Ik heb via je site een berichtje gestuurd. met de vraag hoe ik het best kan bestellen. Verloopt nu alles via een Engelstalige bestel shop van DA? Welke site moet ik hebben? En kan jij zeggen met welk abonnement jij aan de slag bent gegaan? Welke kosten?
Ok dank voor de tip.Beste Marcel.
Ik heb indertijd dit bouwpakket in een keer via marktplaats aangeschaft. Laatst zag ik bij ene rob uit Heerlen het volledige pakket nogmaals staan op marktplaats. wellicht een idee om daar eens op te letten. Je bent dan vaak veel goedkoper uiot dan dat je het hele pakket bij DA besteld, En de vraag is of het nog te krijgen is?
groet Arjan
ok, helder.http://www.modelbouwforum.nl/threads/de-zeventiende-eeuwse-gelagkamer.172574/
Voor vragen, omerkingen enz. die niet direct te maken hebben met het verslag van de Sovereign, hebben we een mooie topic in het leven geroepen (zie bijgevoegde link) waar je terecht kan met bovenstaande opmerkingen over DeA. en marktplaats enz. zo blijft ieders verslag ook daadwerkelijk een verslag over een model, hetgeen naar mijn mening de bedoeling is.
Ja wie nietook ik volg met grote interesse.
Mooi hoor
Arjan, ik ben niet echt wat je noemt een expert wat houtsoorten betreft, maar notenhout is volgens mij wat minder buigzaam als berkenhout, wat een stuk taaier is. Dus het is te zien waar je het voor nodig hebt. Misschien is dit meer een vraag voor de 17e eeuwse gelagkamer, ik ben er van overtuigd dat hier wel mensen zijn die hier meer verstand van hebben dan ik.Piet, een vraagje: Als je iets moet maken op een modelbouwschip wat goed stevig moet zijn en waar wat kracht op komt. kun je dan beter Berkenhout of Notenhout gebruiken?
Het is niet erg om zo'n vraag hier te stellen hoor, maar bovenstaand topic heeft een meer algemeen karakter, dus m.a.w. daar kun je zo'n beetje voor alles wat je maar kan bedenken terecht. Ook voor allerlei vragen en/of opmerkingen die niet direct iets te maken hebben met een specifiek verslag, zoals jou vraag over houtsoorten.Bedankt Piet, ga ik doen.