Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
de motorkap van Lindinger Super Decathlon heeft ongeveer de dieptematen:
- voorzijde motorkap tot motorbevestigingsblok: 140mm
- voorzijde motorkap tot brandschot: 190mm
Berto
Ik heb nog een vraagje over de Decathlon,
Hoeveel ruimte heeft de decathlon tussen het grasmat en de spinner ivm 26 inch prop. kan dat.
groet Kl@@s
(STORING) daar zal het uitvoerig op getest worden.
En de ontvanger zal er zo ver mogelijk bij weg liggen ivm. zwaartepunt.
Maar we houden het in de gaten.
evengoed bedankt Gerard_nl . :lol:
De twijfelachtige servo stekker is vervangen,
ik heb de aan/uit schakelaar van links naar rechtsa verhuisd.
alle ontstekingsdraden lopen nu links,
servosnoeren e.d. rechts.
Ik heb dit gedaan om dat ik de laatste keer bij de watervliegmeeting een beetje last had van storing tijdens het starten van de motor maar eensmaal op 2 meter afstand dit weg was :?
Ik vermoedt dat de oorzaak het ijzeren frame is/was van de drijvers, daarvoor namenlijk nooit last gehad van enige storing.
Tijdens de vlucht was er ook niets van te merken, maar voor de zekerheid toch even wat sneorverleggingen gedaan
Ik en chagarijnig :roll: Na de eerste vlucht zal dat zeker wel weg zijn geweest
Maar klopt, bij de eerste motorstart had ik zoiets van, dat wordt helemaal niets, na wat verlegd en geprobeerd te hebben had ik er wel vertrouwen in en dat bleek ook gedurende de hele dag.
Geen problemen gehad met welke storing dan ook, kon ook bijna niet anders want tot voor die tijd heb ik nog nooit last gehad.
Verwacht komend weekend dan eigenlijk ook geen problemen, en zo wel, dan zal er vast wel 1 van onze andere kisten kunnen vliegen ;-)