motorsports
Forum veteraan
We hebben het niet toch over de MERV, of heb ik iets gemist? :x De MERV (en de MES? Mini-E-Slayer) hebben iig standaard threaded shocks.
dacht ik ook, weliswaar niet de e-revo maar de slash:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
We hebben het niet toch over de MERV, of heb ik iets gemist? :x De MERV (en de MES? Mini-E-Slayer) hebben iig standaard threaded shocks.
Heb me maar eens terug wat aangeschaft voor de revo!!
Carbon spoilertje , wheeliebar , nieuwe body , extra servootje en nog wat nodige reserve onderdelen.
Maar ik was eens aan het kijken naar Proline banden, man ze zijn wel prijzigHeb net 1 van mn bandjes gescheurd dus ga er nieuwe steken..
Ik was aan het denken voor gewoon terug de traxxas banden te gaan halen voor offroad en voor wat speedruns van die 1/8 baanbanden dus van een onroad. van offroad zijn veel te groot..
Iemand sugesties of raad iemand me dit af ??
Alvast bedankt![]()
Ik had het over mijn RC8Te waarop jij reageerde dat het met de standaard ook kon, dus ik ging er vanuit dat je het over de RC8Te hadWe hebben het niet toch over de MERV
Er bied nog iemand Proline's aan...
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Zijn sowieso 1/8 MT banden dus
Vandaag voor het eerst wat liggen springen met de MERV. Wat een doffe tegenvaller, auto voelde heel erg front heavy al lag dat hopelijk aan de schans. Hoe dan ook, ik hoorde weer wat diffclicking en helaas, de ring gear heeft een paar rotte tandjes. Vet balen want wilde zondag gaan rijden op een baan maar dat haal ik dus niet meer
Denk dat ik enkel ringgear en casing koop en geen volledig diff, scheelt toch weer $8 die ik dan maar besteed aan een cdiff. Hoe lang doe je er over om een cdiff te plaatsen?
Het is er voor zorgen dat de tanden van je diff pinion en je diff ringear goed op elkaar ''aansluiten''. Het is in principe hetzelfde als de mesh zetten tussen je pinion en spur.
How To: Shim A Differential
How To: Shim your Ring & Pinion Gears
simple how to vid: shimming diffs and a few other tricks
Bij veel (en achterlijkBedankt Nard , die ga ik zo meteen goed kunnen gebruiken! Hopelijk is er niets versleten!! Want ook na een aantal jumps begon deze bij mij raar te doen is het daarom eventueel dat er iets verschoven is ?
De energie wordt nergens in omgezet. :nooo: Althans verwaarloosbaar t.o.v. de energie die je erin stopt om te remmen. Het principe van een brushless motor is dat twee dezelfde magneetpolen elkaar afstoten. Door nu op het moment dat de permanente magneet, die op de as zit, iets voorbij het midden van de spoel aan de buitenkant is dezelfde magnetische pool te maken, druk je de vaste magneet dus vooruit.Over gas loslaten en remmen heb ik een vraag, het remmen met deze auto gaat op de motor. Waar blijft de opgebouwde energie?
Wordt deze omgezet in warmte door de regelaar, of komt dit ten goede van de accu en gaat de stroom daar naartoe?