Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat bied dat voor een voordeel over een 100A LiPo voor de Rustler VXL? De VXL combo trekt LANG geen 100A (continue) dus of je nu 100, 125 of 500A hebt .. dat zal niet veel uitmaken in prestaties hoor.Blijft toch een 20c lipo, uiteraard over de prijs/kwaliteit kun je niets zeggen, maar 25c is toch echt wel aan te raden.
Blijft toch een 20c lipo, uiteraard over de prijs/kwaliteit kun je niets zeggen, maar 25c is toch echt wel aan te raden.
Meer kracht of...?Blijft toch een 20c lipo, uiteraard over de prijs/kwaliteit kun je niets zeggen, maar 25c is toch echt wel aan te raden.
Eerst en vooral bedankt voor de snelle replies en ik laat me niet afschrikken zu
Ik heb een SavageX en een mini inferno, beiden op nitro dus heb al wat ervaring op rc gebied maar totaal niet met electrische wagens.
Ik zal wss een soldeersetje moeten kopen om die stekkers te vervangen maar dat zal me wel lukken en best Traxxas stekkers kopen dan voor het gemak?
Nog even dit, wat is het verschil tussen die 20c en 25c lipo's?
Meer kracht of...?
En wat is de slijtage dieje bedoelt? op de batterij of de wagen wegens de grote snelheid en kracht?
Ik begin zoiezo opt gemak met de standaardbatterij die erbij geleverd word en ondertussen hoor ik het wel welke lipo's ik best bestel.
kijk er alleszins al naar uit om ermee te rijden!
Wat bied dat voor een voordeel over een 100A LiPo voor de Rustler VXL? De VXL combo trekt LANG geen 100A (continue) dus of je nu 100, 125 of 500A hebt .. dat zal niet veel uitmaken in prestaties hoor.
Ik heb dit nu ook al drie keer zien gebeuren met de XL-5 esc - Titan motor combo. Ook een groen lampje op de ESC bij gasgeven; wel sturen maar geen beweging in de motor. Motor draait wel goed als hij direct op een accu aangesloten wordt.Mijn Rustler is er nu opeens mee gestopt ... als ik de ESC aan zet dan stuurt hij nog wel maar gas geven is er niet meer bij. Is er een manier om de ESC te resetten? of is mijn esc nu stuk?
je betaalt voor wat je koopt dus 30dollar is zeer weinig voor een lipo van 5000mah en 3s
ik heb die ook voor mijn savage flux.
en ik kan je zeggen dat die batterijen geen aanrader zijn om te kopen
investeer beter meer in je batterijen anders zul je het je nog beklagen![]()
3s is wel erg hoog gegrepen .ik heb net mn Rustler vxl besteld uit engeland maar vroeg mij af welke lipo's er in kunnen gebruikt worden...ik vond volgende op hobbyking voor 30 dollar.Spec.
Turnigy 5000mAh 3S 20C Lipo Pack
![]()
Minimum Capacity: 5000mAh
Configuration: 3S1P / 11.1v / 3Cell
Constant Discharge: 20C
Peak Discharge (10sec): 30C
Pack Weight: 412g
Pack Size: 144 x 49 x 24mm
Charge Plug: JST-XH
Moet die aansluiting vervangen worden en zoja door wat en hoe?:-D
Het is mn eerste electrische wagen dus alle hulp is meer dan welkom
moesten jullie betere alternatieven hebben mag dat ook natuurlijk maar hele dure lipo's lijken me niet echt nodig? Nu kan ik er een stuk of drie kopen en wss wel lekker blijven doorrijden terwijl er eentje laad.
Bedankt!
Pieter
Het batterijvak is:
13,8 cm lang
4,8 cm breed
2,9 cm hoog.
allemaal goed peter!
maar je moet weten dat je je lipo echt wel van een traxxas connector moet voorzien (ofwel soldeer je dit zelf of je laat dit doen) zoniet zal het overgangsstukje toch wel enige belemmering zijn hoor.
De traxxas connectie is niet voor niets de beste.
En als je dat hebt, kan je ook anders een directe banaplug nemen die eindigt met een traxxas connectorzo kan je de lipo rechtstreeks aansluiten op je lader
Traxxas laadkabel -
en ik heb als voltmeter dit gekocht:
Fastrax ET0500 - Etronix Battery Doctor Precision Discharger, Voltage And Balance Meter - Dischargers - Wheelspin Models UK
Jij moet cabaretier worden!