Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
hebbek gisteren ook gehad, paniek alom maar twas inderdaad gewoon mn slipper die niet hard genoeg stond en met die nieuwe monstertruck banden erop... ;-) stinkt geweldig é ! :mrgreen:

ja is wel raar die stank :)

weet iemand soms toevallig uit welk materiaal die blokjes zijn gemaakt in de slipper?

Volgende keer geen geluid (al is het wel een top nummertje :D) is leuker imho :)

Ben benieuwd naar de volgende clip!

yeah, I know what you mean.

Ik irriteer mij ook aan 99% van de muziek bij RC uploads op youtube, ofwel is het platte house-techno bullshit ofwel is het speedmetal.
Altijd het ene of het andere extreme, dus ik dacht, als er al muziek bijzit, waarom geen commerciële bullshit :)

hier alvast een close up van de front slash bumper
crashke.JPG

en de kromme FLM front tie bar is rechtgetrokken

Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren met wat lichtjes zitten prutsen. ik had nog van die lampjes die ik ooit eens bij halfords gekocht had, die kon je dan op je dashboad monteren en de stekker in he sigaretten aansteker aansluiting. Daar heb ik het nooit voor gebruikt. Ik heb ze met epoxylijm onder mijn rustler geplakt, klein gaatje door de bodemplaat en bovenop er een servo stekker aan gesoldeerd en die in mijn onvanger gestopt.
aan de onder kan zit het draadje wat naar boven gaat helemaal in de epoxy lijm gezet dus de draad kan niet beschadigen.
hieronder het resultaat.

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

06.jpg

Laatst bewerkt:
[URL="
- StreetRaceRustler[/URL]

(be gentle, het is mijn eerste youtube upload én mijn allereerste bewerkte filmpje) :pc:
Leuk filmpje. Beetje kort, maar toch.
Vraag me altijd af, hoe bewerken jullie die filmpjes? Welk programma gebruik je ervoor?

Laatst bewerkt door een moderator:
nee maar ik heb toch ook niet gezegd dat jij dat zegt;)
ik vind het zonde om daarmee te bashen

Nee maar je reageerde wel op mij;)... maar dat terzijde.

@P1R3lly

Ik gebruik sony vegas en adobe aftereffects, maar daar moet je wel een mep geld voor neerleggen. Je kan ook prima windows movie maker gebruiken.

Leuk filmpje. Beetje kort, maar toch.
Vraag me altijd af, hoe bewerken jullie die filmpjes? Welk programma gebruik je ervoor?

thx!

En de software is gewoon het meest basic dat er bestaat, en standaard bij basis Windows XP: Windows Movie Maker versie 2.1

Mensen met een Mac pc of mensen met professionele software kunnen volgens mij nog veel meer doen ;)

Zoals ik al zei, heb dat nog nooit gedaan zo een filmpje maken en het resultaat is nog cava. Dat komt omdat die Windows Movie Maker echt basis en dus echt ook gemakkelijk is te gebruiken.
Al die animatietjes zijn er al op voorhand ingeprogrammeerd, en je hoeft ze dus enkel te selecteren, meer niet.
De tekst kan je gewoon invullen en bewerken zoals in Word (vet, bold, underline, kleur tekst, kleur achtergrond enz)

Je kan daar een aftiteling bij nemen; een inleiding, en je kan zelfs eigen nummers invoeren door gewoon een MP3 in de "balk" te slepen.
En met die "balk" kan je spelen
Zo mooi als de auto zo slecht is de bewerking, haha. De standaard van de meeste filmpjes die ik zie is toch wat hoger ;) .

Wel leuk filmpje, al ben ik toch meer fan van filmpjes waar ze 10 meter door de lucht vliegen ;)

thx voor de complimenten (het liedje doet er imo veel aan veronderstel ik, past er goed bij he :))

Ik weet het van de hoogte, is niet echt ideaal, daarom moest ik ook wat close shots proberen maken (en is goed gelukt vind ik :))
Maar moet in het vervolg inderdaad een camerastand erbij nemen.

Misschien kan ik volgende week wel al iemand meevragen als mijn loopjongen om de camera vast te houden...:mrgreen:

Je slipper mag wel wat strakker btw , die fluit een beetje ;)

Ik wou exact hetzelfde zeggen :p

@beiden, goeie tips die ik zeker niet links zal laten liggen :)
Ik stond eigenlijk niet stil bij dat gefluit, jullie zullen het wss vooral gehoord hebben bij dat "stoere stuk" in het filmpje :)

Oorspronkelijk stond de slipper stond zelfs 1 en een halve draai van vast, met de gevolgen van dien (rook + stank + niet vooruit gaan, aja)
En als gevolg daarvan daarna quasi volledig toegedraaid...ik kon nog een halve draai toedraaien en dan staat hij écht vast...

Heb ik hem dus nu 100% toegedraaid en heb een halve draai terug gedraaid.
Nu is er wel geen ruimte te zien tussen de slipper-veer.
Ik hoop dat dit niet te strak is en dat dat bij asfalt/onroad kan dat geen kwaad? :confused:

Laatst bewerkt:
Nee niet bij het stoere stuk .... Meteen al ;)

Een beetje gefluit mag wel als je volgas wegtrekt , maar niet verder als een paar meter rijden en al helemaal niet bij het minste beetje gas zoals in het filmpje ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back