Hoppatee, vandaag mn spurgear kaal gereden...
Hoe? Ik heb geen flauw idee, op een gegeven moment toen ik aan het rijden was begon hij te ratelen. Ik kijken, en hij was zga kaal. Miss staat de slipper iets te strak? Was voor het eerst dat ik met een 2s lipo reed.
Morgen even nieuwe spur's halen bij PK

en mijn 3s lipo testen.
Edit:
Vandaag 2 nieuwe spur's gehaald en er 1 van gemonteerd (86T). 3s Lipo erin en knallen!
Juist, spurgear binnen 10meter weer kaal! Toen maar eens de slipper 720 graden losgedraaid en zo gaan rijden met een nieuwe (83T) spur erin.
Telkens de slipper met een kwart afgesteld tot deze goed stond (270 graden).
Probleem lijkt opgelost aangezien ik geen schade meer zie op de spur gear. Morgen maar eens even goed bashen, kijken of mijn vermoeden word bevestigd.
Edit2:
Even nog een klein vraagje over lipo's..
Is het nou zo des te meer "a" des te meer power in de auto?
Even een voorbeeld. Men nemen een lipo 2s van 20c met een cap van 5000mah... 20c*5000mah=100.000=100A.
Of je neemt een 30c lipo met een cap van 5000mah, en dan doeje 20x5000=150.000mah=150A.
Houd dit dan simpelweg in dat de 30c lipo met 5000mah krachtiger is qua power dan de 20c?
Of klets ik nu echt uit mijn nek? haha. Graag antwoord.
Ik heb nu zelf een 30c 5200mah welke dus 156A continue zou leveren en een 3s 20c met 5000 welke dan 100A zou leveren.
Is de 2s lipo dan sneller dan de 3s? Snap er geen bal meer van

.