spreek voor jezelfWe want proof!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
spreek voor jezelfWe want proof!![]()
darkfire, daar schiet niemand wat mee op. Als ik een keer voorbij kom gereden denk iedereen dat mijn wagens ook 80 a 90 rijden terwijl ik dan ~65kmph rijd.
DH, mogelijkheid tot filmen aanwezig?
Helaas niet maar zolang ik de magische grens van de 100 nog niet heb gehaald is het ook nog niet waard....Alhoewel ik graag mn 92.5 kmpu op beeld had willen hebben!
Ik heb het nog wel op de Garmin maar dat telt niet he...
De gearing was 31/83 en met nog nieuwe 3S lipo (moet nog eerst een paar ladingen gehad hebben voor optimale prestaties) leek de weg toch echt te kort om de 100 aan te tikken!
De foampjes doen het uitstekend zover mn expertise gaat en de temps waren goed te doen. Motor niet voorbij de 55 gr en MMP rond de 45 gr...
Met 2S ook vlug een run gedaan en toen bleef ik steken op de 64.4 kmpu!
Al met al een geslaagde test gehad en de 100 moet toch snel gepasseerd worden!
edit: de MIP CVD heeft zich deze keer kranig geweerd. Misschien heb ik eindelijk een keer het geluk dat ik goed setje heb!
Pfoeeeee... dat is wel 5 km/h sneller dan die van mijDan moet eigenwijze Patrick dat natuurlijk weer verbreken hé
Aankomende week mn Rustler weer in elkaar zetten.
GorelRoni heeft zen rustler al tot de 130 kunnen trekken gemeten
...
@AndaInc: voor offroad gaat het idd hard genoeg! Onroad richting de 100 op een schraal industrieweggetje is helemaal zweten!![]()
Eens kijken wie um als eerst over de magische 100 grens heeft!Is er trouwens niemand hier met een Rustler die de 100 al gepasseerd is??
Ben benieuwd of ie er een filmpje van heeft!
@AndaInc: voor offroad gaat het idd hard genoeg! Onroad richting de 100 op een schraal industrieweggetje is helemaal zweten!![]()
Hij heeft er met de auto achter gereden dus filmen ging moeilijk. Inde wagen zat wel een Mamba Max Pro regelaar weet niet of dit ermee te maken heeft..
dan moet t wel een hele lange weg zijn hé?Hij heeft er met de auto achter gereden dus filmen ging moeilijk. Inde wagen zat wel een Mamba Max Pro regelaar weet niet of dit ermee te maken heeft..