lols t zelfde idee, alleen n min later^^
Insgelijksik rij liever niet dan dat ik daar nog een stuiver naartoe breng.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
lols t zelfde idee, alleen n min later^^
Insgelijksik rij liever niet dan dat ik daar nog een stuiver naartoe breng.
Vet dat hard wordt ??? Lijkt me geen gewoon vet !
Wat staat er op het potje of tubetje ?
In de diffs, diff olie, ergens rond de 8k/10k voor, 10k/30k midden en 5k/8k achter.
Op de tandkranstandwielen gebruik je vet dat goed blijft zitten, zoals bv Hudy Black Graphite, maar daar zijn meerdere merken voor.
Moeten hoeft niksMaar om lekker te rijden moet je ervoor zorgen dat voor iets dikker is als achter.
Ik had het dan ook over de tandwielkast oftwel tranny van de diffs, niet de diffs zelf. Die trannycases zijn niet echt vloeistofddicht natuurlijk. Het verschil in wrijving tusen vet en olie is erg groot. Ik gebruik iig geen vet meer. ook niet voor m'n andere tandwielen zoals de pinion/spur. Ik doe er meestal een klein druppeltje SIN lagerolie op.Ik heb eigenlijk helemaal geen last van lekkende diff's in de Slash, gebruik geen speciale zaken als vloeibare pakking ofzo.
Nou zal je zien als Chiel 1 diff uit mekaar heeft gehaald zal ie em wel niet meer in mekaar kunnen zetten en krijg je daar weer 38 vragen over van hem!!
nou ik weet het niet
mar ik heb de auto gekocht en inelkaar gezet
en inelkaar krijg ik hem ook wel
zo dom ben ik niet hoor
ik vraag alleen voor zekerheid
Ik denk dat het komt omdat dikke olie maar heel even voor wrijving zorgt. Als je dikke "olie" eenmaal opzij is geduwd vloeit het niet terug dus is het effect weg. Een dunnere olie vloet wel steeds terug in het tandwiel en blijft dus steeds "hinderen"