Vliegen Den Haag??

Indoor komt er dan zeker. Moet nog even overleggen, maar in principe kan het zo'n beetje elke zondag. Eventueel ook s'avonds doordeweeks.
Hier nog voorkeur?

Als iedereen die wil zich al heeft aangemeld voor de mail/bel-lijst, dan stuur ik detail-info wel via die lijst. Wel zo handig :).

Let wel: alles natuurlijk eigen verantwoordelijkheid.
en tis dus niet zo'n hele grote gymzaal (bij mooi weer :roll: kunnen we ook vanaf het dak vliegen :D)

gecensureerde foto ;)
HPIM0673%20%28Large%29.JPG

Filmpje daar gemaakt:
Paramoteurtje indoor fun

leuk filmpje en leuk liedje

ik heb voorkeur voor dinsdag- of donderdagavond; dan ben ik daar meestal in de buurt
een shockie met 80 cm span en geen richtingroer moet voldoende fun zijn daarzo

Nee, ik heb niet echt een voorkeur, en kom zeker even kijken, al is het maar om eens even kennis te maken.

Denk dat dit ook een goede gelegenheid is om eens een shock-flyer in elkaar te vlansen :D

OK, Komt er zeker dan dus :). nog niet deze zondag misschien. Ik laat het gelijk weten als ik wat afgesproken heb.

Narfer007, Eloi en Eddie staan trouwens nog niet op de lijst. Kunnen jullie ook ff gegevens doorsturen? In ieder geval e-mailadres of telefoon. Kanaalnr is ook handig. Dan kan ik zegmaar zodra ik het weet in 1 keer iedereen mailen + adres en routebeschijving(kje). Heb geen zin om IEDEREEN te bellen :D haha.
Ed, ik had je mail wel, alleen kan het ff niet meer vinden... telnr heb ik wel.

1 week weg geweest en een hoop gemist zie ik.
Indoor? ja hoor, ik heb wel intersse.

Maak gelijk even een lijst met de spullen die er nodig zijn.
Kunnen we allemaal wat meenemen.

Heb mailtje net verstuurd.
Misschien een beetje kort van tevoren, maar goed. 1e keer :)...

het word komende Zondag. Info staat in het mailtje. laat even weten of je komt.

:banana:

Ik neem een heleboel zooi mee en breng dat ook weer terug (eventueel in stukjes :roll:), met daarbij nog een mooie heli :D hehe.

tot zondag!

Heren het was gezellig gister, moeten we vaker doen (als het mogelijk is).
Beetje jammer dat ik me meisje niet aan de knuppels kreeg :D

@ Laurens: sorry dat ik neit reageerde op je mail, ik las hem net pas. Maar gelukkig had je het al gevonden.

@sietse: Nogmaals bedankt voor de depron platen.

Doen we zeker vaker, was wel een succesje geloof ik :). Volgende keer je T-Rex mee dennis!

Ik heb ook zelfs alles heel gehouden. best uniek :)

Heb gister toch maar even nieuw staartbuisje gefabriekt, op 3 plaatsen gebroken vliegt niet helemaal je-van-het... Sietse, kan je de magneten ff uit de muur halen? En uit je hoofd, gezien de X-plane's?
Na die DF52 van jou heb ik trouwens redelijk slecht geslapen, niet vanwege het plakken van de stick rond hoover maar vanwege het feit dat IK NU OOK EEN SUB-MICRO FP WIL!!! Je word bedankt, ook namens de vrouw ;)

PS Was geweldig, thnx voor de plek!

Ton.

Back