Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad de meest simpele en beste oplossing.Ik heb ooit een F5B model gezien die ook een knik had waar de aileron liep.
Dat losten ze op door een pennetje in het grote roer in een sleufje in het kleine rolroer te laten vallen.
Er kan dan wat afstand ontstaan tussen de roeren maar het kleine roertje loopt dan wel strak mee met het grote.
Stukje verenstaal moet de truc aankunnen.
GJ
Net geprobeerd en dat werkt prima! Op sommige plekken zaten er 4 lagen 160grams glas. Ook dat ging goed. Heel goed zelfs! Alcohol vrij heeft de voorkeur.
Ik heb met het maken van de capstrips natuurlijk veel met de föhn gewerkt maar geen seconde gedacht om het toe te passen op de 3 lagen 160grams glas. Je ziet visueel wat de warmte met de epoxy in het glas doet. Leuk!
Bedankt voor de tip.
En nu door naar het glassen van de liggers voor de middenpanelen.
Eerste resultaten... ...proefstukje kwam goed los! Een beetje na schuren en dan zou het goed moeten zijn. Op naar de volgende test.
Op de randen van de mallen heb ik strookjes triplex gelijmd om ze goed te laten centreren.