Een veld dient wel aan een aantal regels te voldoen, maar over de aanwezigheid van thermiek staat er niks 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
5.K.3. Definition of the flying field: The flying field should be reasonably level and large enough to allow several
model aircraft to fly simultaneously. The main source of lift should not be slope lift. The organiser must
define the launching and landing area before the start of the contest and all launching and landings should
happen within this area. Any launch or landing outside this area is scored zero for the flight.
A typical launching and landing area could be a rectangle 100m x 50m oriented with longer side
perpendicular to the wind direction.
100m x 50m
Is het zeker niet!! Mijn kleine veldje in de duinen ligt helemaal scheef... en midden tussen de bomen. Maar goed, wel lache vliegen. De wind wordt eindelijk minder deze week. Rond kracht 4 als het goed is (hier). Is beter dan 5/6....reasonably level
sietse zei:100m x 50m
hahaha, dat red ik nooit hier.
Is het zeker niet!! Mijn kleine veldje in de duinen ligt helemaal scheef... en midden tussen de bomen. Maar goed, wel lache vliegen. De wind wordt eindelijk minder deze week. Rond kracht 4 als het goed is (hier). Is beter dan 5/6....reasonably level
Indien men een wedstrijd wil organiseren, vul dan volgend formulier in ( http://www.modelvliegsport.nl/downloads/aanvraag-NK-RB&Schaal06.doc ) en stuur dat naar mij: eric_@belni.org (verwijder de "_" uit het email adres)
Er zijn 4 data geprikt, heb dus nog 2 webstrijdaanmeldingen/clubs nodig!!
Eric van Dijken zei:![]()
Volgens mij ga je hier ook op mis:sietse zei:hahaha, dat red ik nooit hier.100m x 50m
The main source of lift should not be slope lift.
sietse zei:Zoetmeer lijkt me ideaal ja!!! Erg ruim en groot. Ook veel ruimte er omheen dus best redelijk aanstroming van de lucht. Is voor mij in ieder geval een stukkie dichterbij dan bijna-duitsland....
sietse schreef:
Zoetmeer lijkt me ideaal ja!!! Erg ruim en groot. Ook veel ruimte er omheen dus best redelijk aanstroming van de lucht. Is voor mij in ieder geval een stukkie dichterbij dan bijna-duitsland....
eric schreef:
Tja, denk niet dat we daar ooit uit zullen komen. Ik zelf zou weer liever bijna-duitsland, dan Zoetermeer keizen. Tis maar waar je woont.
Theo zei:Mooi mooi mooi allemaal. Nu die laatste wedstrijd ergens in het noorden.?
Met een retourtje Zoetermeer, Goirle en Swalmen heb ik er 1600Km op zitten.
Helaas zit onze club al jaren zonder veld anders....
Btje zei:Wat je ook nog zou kunnen doen is het na het NK vrijevlucht op het rozendaalse veld organiseren.