Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat klopt alleen het aantal echt modelbouwzaken is hier dun gezaaid of niet vaak open.Is een normale maat, die in iedere beter modelbouwwinkel te vinden zou moeten zijn.
Die boringen zijn wel goed, daar ligt het niet aan. Dat lijkt me heel sterk, heb ook 2 bladen geprobeerd op alle vier de houders maar ook daar onbalans. Het lijkt toch echt de as te zijn. De kop schommelt gewoon iets lijkt wel.Tsja.... het kan zijn dat de boringen niet allemaal precies gecenterd zijn, en dan zitten de bladen nu niet alle vier op dezelfde hartafstand (maar ja.... jij wilde boren in de bladhouders....)
Maar het kan gerust meevallen, want de Lynx is vanwege zijn pootjes enigszins gevoelig voor zelfs maar het aller- allerkleinste beetje onbalans, en dat zou weer goed moeten komen als hij in de lucht is.
Die van mijn maat schudde ook wat bij het optoeren, maar werd weer rustig zodra hij in de lucht was, dan trilde er niks.
Zou het een optie zijn de kop met bladen te balanceren als de as recht lijkt te zijn. was idd van plan hem te demonteren en te kijken of deze recht is.Elke heli schommelt tijdens optoeren. Halverwege kan er ook nog even een flinke vibratie zijn. Dat is normaal.
Maar als je op zeker wilt gaan kun je de as eruit halen en over een glasplaat rollen. Zells een minimale kromming kun je dan zien.
Dat werkt niet.... Hooguit bij héél kleine heli's.Misschien het maingear verwijderen zodat de as vrij loopt en dan op zn kant met 2 bladen er op?
Je bedoelt de tuimelschijfmeenemer... Die maakt inderdaad nul komma nul verschil, ook al zijn er boze tongen die beweren van wel.(sorry ik weet de naam ervan niet)
Op dit moment ben ik op vakantie, zodra ik thuis ben en gelegenheid heb zal ik die demonteren en nakijkenMaar heb je de as nagekeken ?