Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat een gedoe zeg. De moeilijkste manier lijkt mij.De andere oplossing is om een metalen straalbuis te gebruiken waar ik aan solderen kan. Heb daar ook een proefsetje voor gemaakt.
Zou ik kunnen gebruiken als zelfstandig straalbuisroer of vast zetten en dan Becker roeren er achter plaatsen.
Die heb ik al kant en klaar liggen. Zijn 3 D geprint en verstevigd met messing rondbuis.
Ging mij meer om de achtergrondinformatieDank. Maar tekeningen en of een spantenplan blijft toch de voorkeur houden. Ben bezig met bouwen van een soort ALP model, puur van plaatjes en eigen inzicht.
Groet leen
Waarvoor dankGing mij meer om de achtergrondinformatie
Mooi hoor Leen.Geen bouwpakketten of kunststof onderdelen. Puur hout met de hand gemaakt. Plaatje triplex en wat latjes, thats it.
groet leen
Wijzigen its al in the game. Blijft het leuk en enerverend.Mooi hoor Leen.
Zo bouw ik ook, alleen loop je regelmatig tegen dingen aan wat weleens geweizigd moet worden.
Niet dat dat een probleem is hoor maar het houd je bezig.
Vind het een mooi model.
Benieuwd naar het eind resultaat
Ik ga het volgen.
Gr. Peter
Eigen draadje? lees dit nu toch ook? Wat een onzin zeg.
Eigen draadje? Geen idee wat dit nu weer betekent hoor. Ik lees nu ook jou reactie. Wat een onzin.Waarom maakt Leen niet een eigen draadje? Dit is het draadje van Karel en werkt verwarrend.