T
Theo B
Guest
Ze zijn allemaal hetzelfde, alleen de decals zijn anders, ze hebben dezelfde blades, onderdelen, motor enz.
Theo
Theo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Freakazoid zei:Niet boos bedoeld, maar zonder fatsoenlijke digitale communicatie is et behoorlijk lastig om een grote bestelling te doen. Mischien is et te doen voor alleen zon helitje bestellen, maar als ik n hele waslijst aan parts en andere dingen moet gaan bestellen en navragen, kan ik de hele dag wel aan de telefoon hangen. Neem me niet kwalijk, maar ik heb liever een E-mail adres of iets dergelijks. Ik kan wel met een fax bezig gaan of steeds brieven posten, maar dat vind ik veel te langdradig.
Misschien komt hier ooit wat :lol:Satoer zei:het moet dit zijn: http://www.shamrock-modelbouw.nl/
Maar doettniemeer
Dan maar op de oude manier:
Shamrock Modelbouw BV
Rijksweg 68
6228 XZ Maastricht
043-3613334
Hmm wel interessant dit, en hebben ze ook de andere artikelen uit de IA (nouja zaak voor de IA organisator om dit verder lekker uit te zoeken misschien), want dan is het misschien interessant om de boel daar te bestellen (misschien zelfs nog met kwantum korting haha)Gerard_nl zei:Freakazoid zei:Niet boos bedoeld, maar zonder fatsoenlijke digitale communicatie is et behoorlijk lastig om een grote bestelling te doen. Mischien is et te doen voor alleen zon helitje bestellen, maar als ik n hele waslijst aan parts en andere dingen moet gaan bestellen en navragen, kan ik de hele dag wel aan de telefoon hangen. Neem me niet kwalijk, maar ik heb liever een E-mail adres of iets dergelijks. Ik kan wel met een fax bezig gaan of steeds brieven posten, maar dat vind ik veel te langdradig.
dan betaal je lekker meer.
wat jij wil, shamrock stuurt alles meteen af na een belletje.
Hehe ja daar was ik ook achter, maar voor de duidelijkheid:Satoer zei:Jawel hoor!
HPTail input set: T0500.040 Let op de 40 en niet de 39. Dit is namelijk de Hard Plastic versie
Tail output set: T0500.041
Kan je gewoon bestellen. (verspaget)
Ahh kijk dat wou ik even wetenSatoer zei:Oh... nee het asje zit altijd bij het staart tandwiel. Ze zijn niet onderling verwisselbaar. (of je moet zelf een spacer gaan maken)