Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Asmaat 1.5 mmKan de asmaat van de motor niet vinden maar dit lijkt erop.. 5,1x3,1..Bekijk bijlage 437482
Ikzelf ook niet. Lol.ik mag de bijlages niet openen..
Kan de asmaat van de motor niet vinden maar dit lijkt erop.. 5,1x3,1..Bekijk bijlage 437482
En? vordert het al?Ik ga voor houtbouw.
Depron is te simpel, dat hou je vrij makkelijk onder 250 gram maar zijn meestal fladderkistjes.
Ik wil voor rond de 80cm span gaan.
Zonder landinggestel, dus landen op het rompje omdat wielen en een stukje staaldraad best wel zwaar zijn.
Ik ben nu nog met 3 andere dingen bezig maar de vleugelribjes zijn gesneden en een tekening is uitgeprint.
Zoals gezegd, het word in basis een 50% kleinere Puma, volledig balsa.
GJ
Ontvanger en ESC, en zeker je lipo tikken het meeste aan.De Spitfire is nagenoeg klaar, ik vind hem goed gelukt, vooral de vleugel is gaaf geworden met intrekbaar landingsgestel..
Ik zit nu op precies 100 gram kaal inclusief 3 servo,s.
Vliegklaar schat ik onder de 150 gram. Nu is het wachten op de aandrijflijn uit China. Ik heb zelfs een 4 bladige prop besteld.
filmpje van het intrekbaar landingsgestel.
Bekijk bijlage 438512 Bekijk bijlage 438513 Bekijk bijlage 438517 Bekijk bijlage 438514 Bekijk bijlage 438515
En? vordert het al?
Ontvanger en ESC, en zeker je lipo tikken het meeste aan.
Weer een heel andere invalshoek:
1.80meter en er is genoeg gewicht over om er een 3 cel lipo in te zetten.