Owww oke, ja ik dacht dat die motoren meer gekoeld moesten worden, ik dacht dat de opening van de luchthapper te klein was. Maar als dat icm 2 gaten aan de onderkant en de gaten in het rooster (maken het ook weer wat meer schaal) de problemen verhelpen is het toch niet zo lastig... Alles behalve een uitstekende motor!!!
Bedoel je niet de scoop onder de romp? Bij een echte zit daar de radiator, ook koeling... zou mooi zijn als er WATER gekoelde motoren waren, dan dan konden we daar de radiator plaatsen en zouden we het klepje aan de achterkant na moeten maken...
Maar even 2 vragen:
-Bestaan er al watergekoelde motoren? En zo nee, waarom niet? Zou het te duur worden of is het technisch niet te doen? Snap dat niet alles eindeloos verkleind kan worden of dat het systeem misschien inefficient wordt?
-Hoe kan een scoop onder de romp of vleugel voor koeling zorgen...? Ik denk dan: de lucht gaat erin en moet met een bocht naar voren langs de motor en weer uit de kap stromen, kan dat? Verliest de luchtstroom na het maken van de bocht niet zoveel kracht dat het niet nog effectief warmte kan afvoeren...?
PS: de fan is ECHT creatief...
Bedoel je niet de scoop onder de romp? Bij een echte zit daar de radiator, ook koeling... zou mooi zijn als er WATER gekoelde motoren waren, dan dan konden we daar de radiator plaatsen en zouden we het klepje aan de achterkant na moeten maken...
Maar even 2 vragen:
-Bestaan er al watergekoelde motoren? En zo nee, waarom niet? Zou het te duur worden of is het technisch niet te doen? Snap dat niet alles eindeloos verkleind kan worden of dat het systeem misschien inefficient wordt?
-Hoe kan een scoop onder de romp of vleugel voor koeling zorgen...? Ik denk dan: de lucht gaat erin en moet met een bocht naar voren langs de motor en weer uit de kap stromen, kan dat? Verliest de luchtstroom na het maken van de bocht niet zoveel kracht dat het niet nog effectief warmte kan afvoeren...?
PS: de fan is ECHT creatief...
Laatst bewerkt: