Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
3/4 van die junge leuten zijn vervroren of gedood in het oosten.
ligt daar nou een klodder dinopoep naast het cockpitkapje ?
![]()
Paul,
Ik gebruik deze ook, tot nu toe in één van m'n vliegtuigen.
Maar ik vind het een heel geklooi om ze weer los te trekken. Ik loop altijd met een schroevendraaiertje te pielen.
Hoe doe jij dat?
gr. Patrick
En voor de niet intimi's, wij gebruiken de "Hans Meij" toevoeging als iets met zorg en heel mooi is gemaakt. Luikjes, verbindingen, whateverIk denk dat mijn stekkerdoos in de edelweiss ook het predikaat "Hans Meij" mag hebben. "Hans Meij" betekend vaak wel dat dingen wat/veel zwaarder worden
Volgens mij kennen we ook het tegenovergestelde, dat is het "Spaan" predikaat. (als alles maar hopperdeflop aan elkaar geplakt is) De kisten van Spaan vlogen overigens vaak wel goed, en waren soms zelfs heeeeeeel bijzonder ;-)
Hetzelfde als Arjan ;-).
Pas wel op met een schroevendraaiertje. Als er nog spanning op staat is de kans groot dat je 2 of meer pennetjes raakt met kortsluiting als gevolg...
Paul.
Een mannetje kun je perongeluk kortsluiten door aan te raken. Als je het mannetje aan de vleugelkant zet staat er nooit spanning op als je de pennetjes kunt aanraken (tenzij jij je accu's in de vleugel inbouwt ...Waarom is dat...?