Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Rohacell® 31 IG-F 300 x 600 mm | R & G Faserverbundwerkstoffe GmbH
Deze nemen en een staardeel er van maken, op 30% van de koorde een dun lijntje tekenen vanaf daar een profiel schuren met dat als dikste punt.
Enkel de bovenkant aan na de 30% schuren, een gewelfd profiel die presteert beter onder invalshoek(hoger gooien) en voor je elevator heb je standaard wat up-trim nodig dus heb je een negatief gewelft profiel nodig en hoef je dus ook niet te trimmen.
Dat ziet er ong. Zo uit:
![]()
Als ligger dit gebruiken:
TeXtreme® Carbon tape 38 g/m² (IM, unidirectional) 20 mm | R & G Faserverbundwerkstoffe GmbH
Voor een 1m kun je de tape door de helft knippen.
Als hinge gebruik ik een stuk glasvezeltape van 3m met vezels in bijde richtingen van 1.5cm breed. Meestal op de helft van de vleugel. 36gr kevlar lijkt me beter voor een mini.
Krijg je superstrakke staartdelen van die ook mooi duurzaam zijn
Hier mijn laatste twee:
![]()
Owja let er op dat je epoxy harder niet in de zon heeft gestaan... Deze set van 7gr totaal kan ik weg gooien![]()
Waarschijnlijk moet je epoxy nog temperen.
Als je een kartonnen doos op zijn kop zet, en een gloeilamp hierin plaatst, dan heb je een manier om binnen 4 uur de maximale stijfheid van je epoxy/weefsel te krijgen.
Je wachten is over...