Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het geluid van een triple expansie stoom machine met zijn typische sound.
Hahaha, dat is toch geen geluidsfragment, dat is een foto met een audiospoor (met de computer gemaakt)hoor maar eens
PS-1 en verwijs a.u.b. niet naar dat forum van “Beier”. het is in het Duits en ik begrijp er geen Kl*n van.
Niet kwaad worden en zeker niet mij de schuld gevenWaarom denk je anders dat ik ze hier stel.
dat is weer goed om te weten. ik heb een aantal schakelingen die meer dan enkel mA. nodig hebben o.a. de rookgenerator die 1.6 A verbruikt en die ik ook moet kunnen aan/uit zetten.Het enige probleem is dat de schakel waardens nogal zwak zijn, wetronic heeft 2amp of zo terwijl de Sndmod slecht wat ledjes kan aansturen of je werkt met relais..
De sndmod is fantastisch maar enkel de schakelstromen zijn aan de lage kant vandaar ik ze toch heb parallel staan met een decoder.
De vraag was juist geformuleerd, anderen begrepen ze toch.Niet kwaad worden en zeker niet mij de schuld geven. Formuleer je vraag beter en vertel eventueel dat je de NL handleiding al had doorgespit en dat het daar niet in stond.
Je klaagde alleen over dat het geen duitse handleiding mocht zijn.
Switching-outputs:
12 pieces (npn – open collector),
Up to 1,5A for every output, the total current of all outputs is not allowed to exceed 3,0A