Hoi,
ik heb ervoor gekozen om de servootjes iets te verplaatsen, door het vakje wat groter uit te snijden.
Zodoende kom ik beter uit met de snoertjes, als ik nu een klein 4 kanaals ontvangertje gebruik en dat vakje iets ruimer uitsnijdt gaat het precies.
De vrijgekomen gaatjes vul ik weer op met de uitgesneden stukjes.
De servootjes heb ik ingepakt in tape en daarna met een klein beetje epoxy vastgezet. Daarna de servosnoertjes verzonken door het schuim iets in te snijden.
De bijgeleverde stuurstangetjes zijn wel heel erg iel :shock: , ik denk dat ik die vervang voor wat stevigers. Ook ben ik niet helemaal blij met de bijgeleverde roerhoorntjes. Het lukt me niet daarmee een normaal functionerende aansturing te fabriceren, zonder frictie / torsie en weet ik wat voor ellende. Nog even over nadenken ...
De ESC en servo's hebben inmiddels hun plekje, nu de ontvanger definitief plaatsen en de stuurstangetjes en roerhoorntjes bevestigen. Vervolgens de winglets er op bevestigen en dan het propje met de prop-bevestiging er op ...
Als alles klaar is nog intapen (oh ja, nog ff tape regelen) en dan ga ik pas het accu-vak uitsnijden, omdat ik daarmee het cg wil bepalen
Tot zover ...
Grtz,
Menno