eerste quadcopter
beste forumleden,
Ik ben Jaap 20 jaar oud en kom uit Brabant.
Afgelopen maand heb ik besloten om mijn eerst quadcopter te gaan maken.
ik heb al heel wat af gezocht op de forums en ook al flink wat uren gespendeerd aan filmpjes op youtube.
nu wil ik mijn eerste bestelling gaan plaatsen maar vind het toch wel wat spanend of al mijn onderdelen wel samen gaan werken.
De onderdelen waar over ik twijfel zijn:
motors: XXD A2212/13T KV1000 Brushless Motor H363 For RC Airplane Quadcopter - ?7.74
esc: 4X Hobbywing Skywalker 20A Electronic Brushless Motor Speed Controller ESC New | eBay
en van de lipo batterij heb ik al wel wat uitleg filmpjes beken maar blijft ingewikkeld misschien dat iemand mij er een kan adviseren aan de hand van mijn esc en motors.
frame heb ik al gekocht: HJ-1 450 frame van banggood.
graag hoor ik nog van jullie
Groetjes Jaap.
beste forumleden,
Ik ben Jaap 20 jaar oud en kom uit Brabant.
Afgelopen maand heb ik besloten om mijn eerst quadcopter te gaan maken.
ik heb al heel wat af gezocht op de forums en ook al flink wat uren gespendeerd aan filmpjes op youtube.

nu wil ik mijn eerste bestelling gaan plaatsen maar vind het toch wel wat spanend of al mijn onderdelen wel samen gaan werken.
De onderdelen waar over ik twijfel zijn:
motors: XXD A2212/13T KV1000 Brushless Motor H363 For RC Airplane Quadcopter - ?7.74
esc: 4X Hobbywing Skywalker 20A Electronic Brushless Motor Speed Controller ESC New | eBay
en van de lipo batterij heb ik al wel wat uitleg filmpjes beken maar blijft ingewikkeld misschien dat iemand mij er een kan adviseren aan de hand van mijn esc en motors.
frame heb ik al gekocht: HJ-1 450 frame van banggood.
graag hoor ik nog van jullie
Groetjes Jaap.