Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank voor het compliment Jan en wat de vrouwelijke vormen betreft, sommige dingen zie je wel of je ziet het niet, daar valt verder niets over uit te leggen...Mooie romp geworden Piet. Waar je nu die vrouwelijke vormen in ziet moet je toch eens uitleggen. Ik vind het wel wat hebben hoor, maar ik zou er zelf niet op komen denk ik.
Gisteren om 11.00 uur het laatste onderzoek gehad voor het hart (een FFR) en daaruit bleek dat er toch een vernauwing zat in één van de kransslagaders. De cardioloog heeft gelijk 2 kleine stents geplaatst en na een nacht aan de monitor mocht ik vanmorgen om 9.00 uur weer naar huis. Alles goed verlopen en het hart krijgt nu weer voldoende zuurstof, waardoor ik me een stuk beter voel.
Maandag ga ik verder met de Beagle want ik mag een dag of drie mijn rechter arm en hand niet belasten omdat de procedure via de slagader in die arm is gedaan.
Hoi Peter,Hoi Piet,
Ik dacht toch echt dat je even rust moest houden met rechts? Alles maar met links gedaan?
Het ziet er wel mooi uit, kiel en scheg sluiten ook mooi aan. Met andere woorden, laat de tweede laag maar komen.
Mijn oog viel op je kiel bij het achtersteven, loopt deze omhoog daar?
Bekijk bijlage 499577
Dank je wel Heinrich, ik kan vaak moeilijk stoppen als ik bezig ben met een model, maar ik ga dan wel regelmatig tussendoor wat wandelen, voornamelijk om de rug te ontzien. Met het hart gaat het weer goedDat de Beagle goed gaat komen, is niet betwijfeld. Neem dinge maar net rustig en niet ooreis.
Het laatste stukje van de kiel bij de achtersteven loopt inderdaad iets omhoog, is al goed te zien op de 1e pagina van dit verslag in post 9 waar ook de valse kiel omhoog loopt. Ook de eigenlijke kiel is zo voorgevormd. Alhoewel dit niet zo vaak voorkomt, werd het gedaan om het roer te beschermen wanneer de kiel de grond raakte (aan de grond lopen in ondiep water)
Omdat de Beagle een expeditie schip was en daardoor vaak in onbekende wateren voer waardoor de kans dus groter was dat ze in ondiep water terecht kwam werd de kiel aangepast.