Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Laten we heel duidelijk zijn, ieder merk hanteert zo zijn waardes voor de middenstand en de eindpunten en komt het wel eens voor dat je dingen moet aanpassen bij een wissel van zender en ontvanger.
Dat de middenstand niet klopte heb je nu mee mogen maken, de endpoints staat daar los van maar zijn nog steeds zo belangrijk om naar te kijken. In plaats van als een gek op zoek gaan naar de functie had je ook mijn eerdere uitleg kunnen proberen te begrijpen door eerst even te kijken of inderdaad de servo's op de maximale uitslagen door de mechaniek begrensd worden, is dat niet het geval hoef je je ook niet druk te maken over de endpoints.
Failsafe is eruit. Zit op de 2.4ghz ontvanger ingebouwd. Is ook ingesteld.Laat maar !!! Kun je niet instellen.
Heb je de failsave ook uit dat bakje gehaald. Zit op de zender.
Nee zender via ebay besteld.Niet volledig rem op failsave, beetje rem is voldoende anders kun je nog malle klappers krijgen. Heb hem nog nooit nodig gehad in 8 jaar. Bij mijn zwager was hij nodig 2 jaar geleden deed hij het niet. Auto geknikt bodemplaat aan de grond en de wielen los.
Had je die zender bij pk gekocht ?
En maak het dan wat uit of de trim helamaal op 0 staat?(mijne loop van 0 dicht tot 6 open ) Of maakt dat niet uit?????????????
Als je hem nu zo hebt, de zender en ontvanger aan zetten. Dan de Throttle trim in het midden zetten en dan de hevel zo goed mogelijk terug plaatsen zodat het gas net aan dicht is en de rem vrij loopt.
Omdat je de hevel over een getande as valt moet je de meest dichtbij zijnde stand pakken en kan je daarna het met de trim bijregelen.
Nope. Menu ziet er zo uit:Zit er in het menu van de zender geen EPA sectie? Daar kan je de end point afstellen.
Ga ik doen. En anders gaat voorlopig de oude 27mhz ontvanger er weer in...Dan houd het op. Dan zal je toch een beetje moeten gaan klooien met de servo hevels en afstanden van het draaipunt.
Dit verbaasd mij een beetje, een beetje technische kennis heb je toch wel nodig om zo`n wagen rijdend te houden. Roelof heefthet duidelijk uitgelegd toch ?
Je hebt alle mogelijkheden om dit mechanisch voor elkaar te krijgen, zelfs met de trim op 0. Met helikopters is het niet anders. Fine-tunen doe je met de zender, met je gas doe je dat met de trim in jouw geval.
Ok bedankt.Nogmaals, het mechaniek stond met de oude ontvanger goed ingesteld. met de nieuwe zender kreeg je de middenstand niet goed en moet je dat oplossen, dat doe je niet met de eindbusjes.