Dat zijn zo ongeveer de normale verwachtingen, zowel qua verandering van vlieggedrag, als qua verandering van stroomverbruik.
Je kunt je vlakke lijn bijvoorbeeld ook op 65% proberen, want uit jouw verhaal maak ik op dat je nu wel meer toeren maakt. Of je monteert een kleiner pinion, als dat mogelijk is. Of allebei.
Ga je met behoud van vliegeigenschappen, toch weer minimaal een groot deel van die verloren vliegtijd mee terugkrijgen....
Je pinion en tandwiel hebben geen enkele moeite met stappen in vermogen, uitsluitend met héél heftige acceleraties. Dus van 40% naar 70% is, zolang de rotor reeds goed op toeren is, geen enkel probleem. En anders moet je kijken of je zender een tijdsvertraging heeft tussen de throttle curves...
Groet, Bert
Je kunt je vlakke lijn bijvoorbeeld ook op 65% proberen, want uit jouw verhaal maak ik op dat je nu wel meer toeren maakt. Of je monteert een kleiner pinion, als dat mogelijk is. Of allebei.
Ga je met behoud van vliegeigenschappen, toch weer minimaal een groot deel van die verloren vliegtijd mee terugkrijgen....
Je pinion en tandwiel hebben geen enkele moeite met stappen in vermogen, uitsluitend met héél heftige acceleraties. Dus van 40% naar 70% is, zolang de rotor reeds goed op toeren is, geen enkel probleem. En anders moet je kijken of je zender een tijdsvertraging heeft tussen de throttle curves...
Groet, Bert