Super heren :wink: dat jullie zo reageren, dat is nou het leuke van ieder zijn eigen idee hebben van hoe een kist eruit zou moeten zien8) 8) .
Daarmee ook een perfect voorbeeld van de diverse ideen van hoe een kist eruit moet zien door bijvoorbeeld de ogen van een jurylid bij schaalwedstrijden, de een vind het te weinig de ander te veel en sommige vinden zelfs dat een blinkend museum stuk ook flink gewheaterd moet worden, het moeilijke is optijd te stoppen of juist net iets meer :? blijft een leuke uitdaging

.
Bertus, Bedoel je met prikkeldraad dat het te veel is of dat de manier van wheateren niet jouw smaak is of zie je liever een mooie glimmende kist.
Han, Vind je het totaal niet mooi of bepaalde gedeeltes of de manier van wheateren.
Tom, Dat klopt en geldt des te meer voor de japanse kisten daar viel de verf in de fabriek eral vanaf. Heb jij misschien een mooi plaatje van een Spitfire die al lekker verweerd is kan op het net niet echt een mooi voorbeeld vinden.
Heb wel een gevonden waarbij alle verf van de wingfairing af is maar zoek nog een betere om hier bij te zetten.
Peter, Ja de Piloot is niet echt mooi en heb een mooiere maar die vond ik te zwaar.
Ja er komt nog onderstel beplating op de Spit is nog lang niet klaar.
Muxje, De piloot heeft een zwartelap over zijn gezicht gehad maar dat is niet echt goed te zien.
Gerard, Reno Racers moeten glimmen maar er zijn ook nog die prachtige museum stukken, je moet dan wat zoeken maar je kunt altijd wel wat wheateren al is het alleen maar de opstap van de piloot

:wink: 8)
Jonathan, Ja sorry blijf het een rotklus vinden, maar deze Spit zal waarschijnlijk ook met een plaatjes op de bouwkit komen.
Jaap, Nee zeker niet meer verf eraf, sommige kisten zijn het waard om wat meer aandacht te krijgen een daarvan is een Spitfire want dat blijft gewoon een prachtige machine.
Arvid, YES Weer een puntje voor electro in de vorm van schaalmodelen, was het in begin lastig het krijgt toch steeds meer voordelen, nu alleen nog kijken hoe ik aan een electromotor moet komen met een brullend Spitfire geluid.

Ja vind achteraf dat het toch op sommige punten iets te veel is en ga daar misschien nog iets aan bijwerken zeker de punten waar de houtkleur er doorheen komt.
Ga maar weer snel aan de slag want de tekening van mijn nieuwe ontwerp de Avia BH3 schiet ook al lekker op en moet nog een hoop aan de Spit doen.
Ton