Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb wel een aantal kwaliteits issues met de T-Rex 600:
- De lagers paste bijna niet in de bladhouders.
- 2 gaten waar 3mm draad in gesneden zit waren niet goed gesneden. Ik heb die zelf goed moeten tappen.
- De links zitten veel te los, op een aantal zit speling terwijl ze nieuw zijn.
- De hoofdlagers zitten naar iets van 7 vluchtjes heftig los in de lagersteunen. Ik moet die echt gaan verlijmen omdat ze niet goed passen.
Hij vliegt wel lekker, en geen lawaai en brandstof is wel prettig moet ik zeggen, maar een vlucht duurt naar mijn mening wel erg kort.
Verder komt er ook enorm veel vet uit het lager van de swash plate???? Vreemd.
Ook is het zo dat de staart helemaal niet lekker loopt met die riem, ik moet hem heel erg los leggen voor het een beetje fatsoenlijk is.
Verder vind ik de kap ook een beetje vreemd "vast" zitten. Hij zit gewoon onder tegen het frame gedrukt.
Volgens hun extra benodigheden niet.Rhelie zei:Daar zit dus geen motor, regelaar bij !
Maar ook niet wat je extra nodig moet hebben. :wink:Rhelie zei:Kit contents:
- Fully ballraced
- Toothed-belt tail rotor drive system
- Push-pull linkage
- Tubular 10 mm Ø rotor shaft
- 8 mm blade pivot shaft
- Tail rotor blades
- GRP cabin, painted
- CFRP / aluminium side frames
- Tail brace
- Unlimited 3D flying ability
- Driven tail rotor for auto-rotation
Daar staat niks bij over een motor of ESC
:?:
Aiki zei:Zij die grag een T-Rex 600 willen dit is je kans om hem goedkoop aan te schaffen.:lol:
Voor de prijs van 353.20 Euro 8O ja ja zie maar http://www.natterer-modellbau.de/pr....html/XTCsid/4a96601c5ab3a6aa3da83b1e5989c7ac