In de Avionik heb ik toch de binnenloper de 2600kv eruit gehaald, op 5S ging het echt wel erg hard , maar was toch niet geheel tevreden over de korte vliegtijd van 1min30 en zweven is er niet bij met deze setup, nu toch de Mega motor 16/35/1 met de vertraging 5:1 erin gezet wel op 8KHZ moeten zetten (stond op 16KHZ) anders "hikte" hij bij bijna volgas op 5S en dat klonk erg beroerd en je voelde het ook ,
net of er een tandwiel niet lekker was, prop was een 12,5x13 die ik had liggen, hij trekt dan wel geweldig goed weg uit de hand en is snel een klein stipje , met de 11x22 totaal niet dus die laat ik even achterwege nu
Ik kan nergens vinden ook niet op de fabrikant site wat nu de beste instelling is
ook niet wat de timing betreft , dus die maar op automatisch gezet , die heb ik van o naar 12 gezet zonder maar enig verschil te merken
want ik dacht dat het eerst daaraan lag dat hij ''hikte''
Nu ook een prop 15x16 RFM besteld die ik ga inkorten naar 13-14x16 en dan op 4S kijken of dat hetzelfde of nog beter resultaat ga krijgen ermee .
is op zich wel leuk om te kijken wat het best bij je past en lekker vliegt , er passen diverse lipo's in een 4S 2200Mha 70C een 2400Mah 4S bolt 65C en een 5S 1800Mah 60C
De Avionik vliegt echt geweldig , gisteren een kort vluchtje met veel wind gevlogen en dan werken de flaps instellingen erg prettig.
mvg Andre .