na een uurtje lezen denk ik dat ik mijn mening dan ook maar eens ga spuien,
ik ben ooit begonnen met een serpent, tweebak, achterwielaandrijving en verder wist ik er HELEMAAL NIETS van. ik heb dat ding onder mijn arm genomen en ben naar het dichtstbijzijnde circuit gegaan, eerst werd ik er uitgelachen omdat ik met "zo'n bak "aan durfde komen en vervolgens kon/ wilde niemand even helpen om een newbie op weg te helpen. op speed2000 ( autoshow) kwam ik een kerel tegen die daar demo aan het rijden was, de man woonde 2 uur rijden ver weg maar heeft me wel geholpen!! toen ik vervolgens weer bij het ciruit ging kijken werd me op niet mis te verstane wijze te kennen gegeven dat ik niet mocht rijden want ik zou de baan wel eens kunnen beschadigen!!!!
kortom, ik ben er gewoon geweerd!!
toen ik eenmaal op parkeerplaatsen begon kwamen er inderdaad mensen kijken, vragen stellen en ook helpen, daar kon men dus wel sociaal gedrag vertonen.
ik ben nog 1 keer teruggegaan naar dat circuit en daar werd me verteld dat ik gewoon niet mee kon rijden omdat mijn materiaal niet goed genoeg was en ik nog niet kon rijden, sorry dan houd het voor mij echt op!
ik ben vervolgens gaan offroaden en het valt me op dat er daar (waarschijnlijk bij gebrek aan circuit's) veel minder haat en nijd is, de nesselandeclub bestond ook uit een paar leipen die een zandplaat hadden gevonden maar die wisten me wel te helpen en daar voelde ik me wel welkom!
ben nu voorzichtig bij het indoorcircuit in heemskerk aan het kijken en het valt me op dat de sfeer daar wel veel relaxter is dus mischien dat ik ooit de stap nog eens waag...
overigens ben ik ook bezig met mooie tune-spulletjes, dat is mijn goed recht, ik werk er hard voor en geef dat geld uit wanneer ik daar zin in heb, als ik daar plezier aan beleef heeft niemand het recht om me daarop te veroordelen
trek de vergelijking eens iets verder door, iedereen hier rijd met dure RC's, stuur dat geld naar de derde wereld, dan red je er levens mee.......
ik denk dat die vergelijking net zo waar is maar ook net zover gezocht!
ok genoeg gespuid, nu ga ik weer effe sleutelen want mijn laatste projekt is gister van een berg gevallen... :wink: